Zarządzanie projektem
Kompleksowy program, który pozwoli zbudować kompetencje projektowe Twoich pracowników oraz wyposaży ich w praktyczne narzędzia zarządzania projektami.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Szkolenie dedykowane jest Managerom, Kierownikom Projektów oraz Zespołom Projektowym.
Jakie efekty daje szkolenie?
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą przygotowani do samodzielnego prowadzenia projektów – nabędą umiejętności pracy grupowej oraz zarządzania projektem. Dodatkowo rozwiną kompetencje „miękkie", niezbędne do pełnienia roli dobrego Project Managera. Dzięki podniesieniu kwalifikacji pracowników oraz zwiększeniu ich motywacji i lojalności zmniejszy się ryzyko niepowodzeń w realizowanych przez nich projektach, a ich czas będzie efektywnie wykorzystany.
Co wyróżnia nasze szkolenie?
Praktyczna wiedza „od A do Z" z zakresu prowadzenia projektów podana przez Project Managerów z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami o różnorodnej tematyce.
Każdy uczestnik, niezależnie od wcześniejszego doświadczenia, będzie mógł podnieść swoje kompetencje poprzez ćwiczenia i interakcje z trenerami oraz pozostałymi uczestnikami.
Trenerzy przeprowadzą uczestników przez kolejne fazy projektu, aby przygotować przyszłych kierowników projektów na czekające ich wyzwania.
Plan szkolenia
Przygotowanie do uruchomienia projektu
Otoczenie projektu
Planowanie
Zarządzanie zespołem i komunikacja
Zarządzanie ryzykiem
Podejmowanie decyzji i branie odpowiedzialności
Rozwiązywanie problemów
Monitorowanie projektu w trakcie jego trwania
pobierz szczegółowy plan szkolenia
Masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji?
Wypełnij formularz kontaktowy, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę na szkolenie