O nas
W SkillsCorner stawiamy na rozwój.
Podążamy za najnowszymi trendami, wdrażamy innowacyjne rozwiązania.
Poszerzanie wiedzy, zdobywanie nowych umiejętności, kształtowanie postaw pracowników – to filary, na których bazujemy.
Wierzymy, że inwestycja w ludzi to najlepsza inwestycja, jakiej można dokonać. Dlatego oferujemy wysokiej jakości szkolenia i programy rozwojowe, dzięki którym pracownicy na wszystkich szczeblach kariery zyskują nowe kompetencje, aby w pełni móc wykorzystać swój potencjał.
Dzięki SkillsCorner zyskasz bardziej zaangażowanych i efektywnych współpracowników.
SkillsCorner świadczy innowacyjne usługi rozwojowe zarówno w formie szkoleń stacjonarnych, jak i on-line. Połączenie sesji na żywo z nagranymi kapsułkami wiedzy oraz z zadaniami przed- i poszkoleniowymi umożliwia uczestnikom nie tylko lepsze zrozumienie tematu, ale również łatwiejsze zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy.
Nie ma dwóch takich samych osób ani dwóch takich samych organizacji, dlatego dostosowujemy nasze rozwiązania szkoleniowe do indywidualnych potrzeb uczestników. Dzięki temu zyskujesz pewność, że zaproponowany program będzie efektywny, a pracownicy zadowoleni.
Nasz zespół to ludzie z pasją, doświadczeni szkoleniowcy, światowej klasy eksperci. Dzięki ich zaangażowaniu każde szkolenie przygotowane jest z należytą starannością, a każdy klient ma gwarancję profesjonalnej obsługi.
Nasi eksperci
Wanda Brociek
Członek Zarządu Skandynawsko-Polskiej Izby Gospodarczej (SPCC), Członek Zarządu Sekcji Duńskiej SPCC, trener i doradca biznesowy, mentor, coach, właściciel WINGS OF CHANGE Wanda Brociek Advisory.

Karierę w Skandynawskich Liniach Lotniczych SAS rozpoczęła w 1989 roku jako pracownik działu rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych. Następnie zajmowała kolejno stanowiska przedstawiciela handlowego, dyrektora sprzedaży, aby w 2010 roku zostać Dyrektorem Generalnym SAS Polska. Od stycznia 2018 r. jest niezależnym doradcą biznesowym i trenerem biznesowym w firmie WINGS OF CHANGE. Specjalizuje się rozwoju osobistym, mentoringu, coachingu. Propagatorka skandynawskich wartości oraz kultury biznesowej.

Główne obszary tematyczne: doradztwo biznesowe, coaching/mentoring, rozwój kompetencji indywidualnych oraz zespołowych w zakresie sprzedaży i komunikacji, analizy Indywidualne oraz zespołowe DISC, FinxS oraz MPA, SDI, rozwój liderów, zarządzanie, w tym zarządzanie zmianą, budowanie zespołu, efektywność osobista.
Elżbieta Chrzanowska
Doradca wizerunku, osobista stylistka.

Porzuciła wizję o karierze w świecie twardych finansów i rachunkowości na rzeczposzukiwania stylu wraz z Klientami. W nienarzucający się sposób potrafi zaszczepić miłość do świata stylu i odwieść stanowczo od ślepego podążania zwodniczymi ścieżkami mody.

Ufają jej zarówno Klienci indywidualni pozwalając przewietrzyć szafę, jak i firmy powierzając pracowników poszukujących zwierzęcia zwanego odpowiednim dress codem na cyklu szkoleń i warsztatów. Działa zgodnie z mottem, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz, dlatego warto o tym pamiętać, ale nie zapomina o tym, by ubiór współgrał z osobowością, temperamentem i wydobywał co najlepsze.

Jej Klienci to m.in PayU, Orange, Rodel, urzędy miast, klienci indywidualni - wysoki i średni szczebel menadżerski.
Marta Filipowicz
Coach, mentor, trener biznesu, współpracuje z Wings of Change.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku w branży FMCG w działach Marketingu, Sprzedaży i Customer Experience. W ostatnich latach pracowała jako Director Reduced Risk Products i Head of Customer Experience w firmie Philip Morris International. Ma szerokie doświadczenie w zarządzaniu zespołami przechodzącymi przez głębokie zmiany. Wierzy w siłę samorozwoju i samoświadomość.
Klaudia Grabarczyk
Rekruterka/headhunterka z zamiłowania i pasji oraz mentorka w procesach przebranżowienia (up-skilling/cross-skilling technologiczny), wspierająca w odkrywaniu zasobów w zmianie ścieżki zawodowej.

Ma ponad 20 lat doświadczenia w biznesie na stanowiskach managerskich w polskich i międzynarodowych firmach i branżach takich jak: telco (Netia SA), rozrywka & media (Multikino i Multikino Media). Pasjonatka badania różnych kierunków rozwoju osobistego, odkrywczyni potencjału płynącego z każdej zmiany życiowej. Uwielbia obserwowanie i rozpoznawanie różnorodności cech i bogactwa talentów w każdym człowieku. Autorka ebooka „Jak zmienić zawód. Przebranżowienie krok po kroku". Gość programu telewizyjnego Tok Szoł, na antenie Superstacji w temacie zmiany zawodowej. Autorka wielu publikacji i artykułów o przebranżowieniu.

Ukończyła studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Marketing oraz w Wyższej Szkole Promocji na kierunku Reklama. Wyznawczyni trendu Life Long Learning nieustannie wzbogacająca swą wiedzę książkami, programami on-line oraz własnym researchem.
Agnieszka Gryszkiewicz
Właścicielka agencji social media, doradca ds. mediów społecznościowych.

Z mediami społecznościowymi związana od 2014 roku. Koordynuje działania w ramach kanałów takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube. Wykorzystuje możliwości mediów społecznościowych, by docierać do potencjalnych klientów, pozyskiwać leady, realizować sprzedaż. Na swoim koncie ma wiele udanych kampanii wizerunkowych i sprzedażowych. Buduje zaangażowane społeczności wokół marek.

Potrafi dobrać odpowiednie kanały social media pod określone potrzeby. Narzędzia dopasowuje do budżetu tak, by każdy klient zrealizował w oparciu o możliwości social swoje cele.
Magdalena Guillet
Praktyk rekrutacji i planowania procesów HR, konsultant biznesowy, trener, mentor i coach.

Prowadziła międzynarodową firmę pracy tymczasowej, była m. in dyrektorem HR w sieci hipermarketów, gdzie rekrutowała całość załogi do nowych hipermarketów oraz planowała procesy onboardingu. Prowadziła liczne rekrutacje na zlecenie klientów z wielu branż. Ma na swoim koncie ok. 2500 udanych procesów rekrutacyjnych. Prowadziła szkolenia i konsultacje w zakresie adaptacji nowego pracownika dla swoich klientów z wielu branż. Obecnie konsultant biznesowy, trener, mentor i coach.

Kluczowe kompetencje: budowanie systemów HR (procesy rekrutacyjne, ocena pracownicza, rozmowy rozwojowe, zarządzanie kompetencjami, onboarding, programy mentoringowe); doradztwo strategiczne w zakresie określania misji, wizji, strategii firmy oraz ocena potencjału kadry kierowniczej (planowanie i przeprowadzanie AC/DC); rozwijanie kompetencji menedżerskich i umiejętności miękkich.
Piotr Koryński
Współzałożyciel i dyrektor programowy The Peer Learning Institute w USA,
który promuje alternatywne sposoby profesjonalnego rozwoju i nabywania umiejętności w małych zespołach.

Prowadzi warsztaty szkoleniowe i sesje doradcze dla firm prywatnych, agencji rządowych i instytucji pozarządowych.

Doświadczony ekspert ds. rozwoju organizacyjnego i coach menedżerów na arenie międzynarodowej.
Współpracuje z szefami i zespołami wykonawczymi wielu instytucji pomagając im zwiększać ich potencjał przywódczy i budować elastyczne style kierowania, które pozwalają im skutecznie radzić sobie z rosnącą złożonością relacji wewnętrznych i zewnętrznych w dzisiejszym skomplikowanym świecie.

Certyfikowany ekspert w zakresie grup prospołecznych (Prosocial Facilitation), odporności na zmiany (Immunity to Change), wywiadu motywacyjnego (Motivational Interviewing), coachingu rozwojowego (developmental coaching) i dynamiki strukturalnej (Structural Dynamics).
Absolwent Ohio State University i Kellogg School of Management (Northwestern University).
Katarzyna Kuciel
Human Capital Expert, Business Psychologist, Leadership & Stress Resilience Coach

Ekspert w obszarze diagnozy i rozwoju kompetencji kadry zarządzającej, menedżerów i profesjonalistów. Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i realizowaniu projektów
z zakresu oceny i budowania kompetencji przywódczych. Certyfikowany coach specjalizujący się w obszarze szeroko rozumianych umiejętności zarządczych, odporności na stres, zarządzania emocjami. Silna orientacja biznesowa (Executive MBA), wieloletnia współpraca z korporacjami
i dużymi firmami.

Jako ekspert w obszarze Talent Management zajmuje się: identyfikacją talentów, wyborem sukcesorów oraz projektowaniem rozwoju personalnego kluczowych pracowników.

Certyfikowany użytkownik profesjonalnych narzędzi diagnozy osobowości zawodowej (MBTI, Hogan, OPQ32, EverythingDISC, Facet5) oraz Team Diagnostics Assessment, narzędzia pozwalającego na profesjonalną ocenę efektywności zespołów.
Ewa Migo
Certyfikowana trenerka biznesu, kobieta sprzedaży, coach i mentor.

Entuzjastyczna i pełna pasji, dla której wiedza przekazywana na szkoleniach musi znaleźć odzwierciedlenie w wynikach.

Absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Swoją drogę zawodową zaczynała w branży doradztwa finansowego, gdzie budowała, rozwijała i zarządzała zespołami sprzedaży. Ostatnie 5 lat pracowała jako Senior Konsultant i Trener w Sandler Training Polska, gdzie prowadziła projekty doradczo-szkoleniowe dla zespołów sprzedaży w wielu branżach. Obecnie odpowiedzialna za rozwój Integrity Solutions w Polsce.
Urszula Mróz,
Trenerka i e-learning deweloperka z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży (od 2012 r.).

Absolwentka Wydziału Fizyki Technicznej i Modelowania Komputerowego na Politechnice Krakowskiej. Zaangażowana, uśmiechnięta, cierpliwa i kreatywna. Trener z powołaniem – uwielbia wyzwania zarówno w formie trudnych zagadnień i problemów, jak i „opornych kursantów", a zadowolenie i głowa pełna wiedzy po szkoleniu jest jej priorytetem. Po pracy miłośniczka kotów, pracy w ogródku i ASG.
Agnieszka Nadstawna
Licencjonowany trener i coach biznesu ze specjalizacją inteligencja emocjonalna, a także mówca motywacyjny i konsultant testów psychometrycznych MindSonar® oraz arte-, biblio- i ogrodoterapeuta.

W branży szkoleniowej, eventowej i turystycznej (którym poświęciła, jako CEO, blisko dekady swojego życia zawodowego) skupiała się zawsze na innowacyjności i procesie twórczym, poprzedzonym procesami kreatywnymi. Sama mówi o sobie, że ma „niski próg nudy", więc wciąż potrzebuje twórczej stymulacji umysłu, a do tego cierpi na „nadprodukcję" pomysłów, co – w połączeniu – daje duże przeciążenie mózgu. Nauczyła się więc nimi zarządzać i generować je w efektywny niskoenergetyczny sposób, by od 15 lat, w roli trenera, dzielić się tą umiejętnością z ludźmi.

Proponowaną metodą – a dokładnie autorską hybrydą metod m.in. twórczego rozwiązywania problemów i myślenia projektowego – pracowała zarówno „jeden na jeden" z przedsiębiorcami, jak i z korporacjami oraz firmami z sektora MŚP. Wspierała zespoły, managerów i przedsiębiorców na drodze do m.in.: stworzenia kodeksu etyki na hali produkcyjnej firmy farmaceutycznej, opracowania złotej dziesiątki dobrej współpracy miedzy motoryzacyjnymi firmami partnerskimi, czy stworzenia dwóch spójnych i jednocześnie odrębnych wizerunków dwóch biur podróży zarządzanych przed ten sam zarząd.

Posiada liczne licencje i uprawnienia do posługiwania się wieloma metodami, stosując w swojej pracy, jak mówi, hybrydę własnego pomysłu, która pozwala jej klientom znajdować szybkie i skuteczne rozwiązania w biznesie i pracy zawodowej oraz życiu osobistym. Pracuje inspirując się i zdobywając kolejne uprawnienia i licencje z zakresu m.in. Design Thinking®, LEGO Serious Play®, Komunikacji Transformującej, NLP, hortiterapii, arteterapii i innych. Z jej autorskiego programu Supermoce na nowe czasy od maja 2020 do lipca 2021 r. skorzystało już około 350 uczestników, w tym m.in. zespoły takich firm jak: Metlife SA, TSystems / TMobile, Lenovo Polska, Elit SA, czy Urząd Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
Elżbieta Pawluczuk
Coach, Mentor, Dyrektor Personalny.

Dziennikarz i politolog z wykształcenia, doświadczenie w pracy z ludźmi nabywała przez ostatnie 25 lat, pracując w branży HR, najpierw jako szkoleniowiec, potem zajmując się rekrutacją na stanowiska Executive i ostatecznie, od 2006 roku jako Dyrektor Personalny. Wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi uzupełniała w trakcie studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Prawo Pracy oraz w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie Zasobami Pracy. Ukończyła również Coaching i Mentoring w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej.

W roli coacha i trenera towarzyszy swoim Klientom i wspiera ich w odnajdowaniu właściwej drogi do celu, który przed sobą stawiają. Dzięki jej pracy Klienci osiągają sukces w budowaniu przejrzystej komunikacji, lepiej dbają o prawidłowy przebieg informacji w zespole, wyznaczają wysokie standardy i monitorują wykonanie zadań, wspierając swoich pracowników w rozwoju, motywując do wspólnego wysiłku i delegując odpowiedzialność.

Szkolenia z przeciwdziałania mobbigowi prowadziła m. in. dla sklepów OBI, sklepów Super-Pharm i fabryki filtrów Filtron w Gostyniu.
Małgorzata Pracoń
Trener biznesu i coach.

W pracy z klientami kieruje się podejściem holistycznym. Prowadzi szkolenia i warsztaty rozwojowe, podczas których uświadamia, inspiruje i zachęca do pracy nad sobą. Asystuje klientom w odnalezieniu radości i spokoju w życiu Tu i Teraz, dzięki temu mogą odkryć więcej siebie w sobie.

Największą jej pasją jest coaching i praca nad wzmocnieniem zasobów klientów.

Stworzyła autorskie szkolenie dla klientów biznesowych, podczas którego uczestnicy nabywają wiedzę z zakresu Mindfulness, treningu redukcji stresu opartego na uważności oraz naukę krótkich medytacji.
Izabela Procakiewicz
Konsultant biznesowy, strateg, mentor, trener zmiany i coach biznesu.

Kiedyś dyrektor marketingu i departamentu komunikacji marketingowej w świecie korporacji finansowych. W międzyczasie w ciągu 5-letniego pobytu w Holandii zgłębiła tajniki rozwoju osobistego.

Kluczowe kompetencje:
«udowanie strategii marketingowych i strategii komunikacji marketingowej, głównie dla małych i średnich firm.
Rozwijanie kompetencji miękkich i menadżerskich w trakcie autorskich programów.
«udowanie efektywnych zespołów w atmosferze poszanowania naturalnych różnic, praca z zespołami w kryzysie.
Kamila Radzyńska
Research & Development Manager, specjalista ds. importu i planowania, trener międzykulturowy.

Trener międzykulturowy. Członek Society for Intercultural Education, Training and Research SIETAR Polska. Należy do Klubu Trenerów Biznesu w Warszawie.

Posiada 6-letnie doświadczenie jako trener biznesu. Specjalizuje się w biznesowej komunikacji międzykulturowej z partnerami azjatyckimi (Tajwan, Chiny z Hongkongiem, Singapur, Korea Pd, Japonia) i z europejskimi (Francja, Holandia, Belgia, Włochy, Szwecja, Szwajcaria). Posiada ekspercką znajomość z zakresu Chin oraz Francji.

Absolwentka Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończyła z wyróżnieniem filologię romańską. Stypendystka Université Jean Moulin Lyon III. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie.
Jarosław Sokołowski
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext.

Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o.

Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics.
Łukasz Sowiński
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i SEM Account Coordinator w Reprise Digital.

Posiada 11-letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google Ads oraz Google Analytics. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach odpowiadał za budowanie i realizację strategii SEM w agencjach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Digital. Posiada tytuł kwalifikowanego Specjalisty Google Ads, Google Analytics oraz Search Ads 360.
Magdalena Szubert
Trener, Life & Business Coach, Doradca HR, Certyfikowany Konsultant Extended DISC.

Wspiera w rozwoju osoby indywidualne, zespoły i organizacje. Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie w realizacji projektów rozwojowych, społecznych i edukacyjnych. Ma na swoim koncie wdrażanie programów eksperckich i rozwoju talentów oraz kompleksowe projekty związane z oceną kompetencji i rekrutacją. Trenerka specjalizującą się w tematyce komunikacji, współpracy w zespole i efektywności osobistej.

Pracowała dla administracji publicznej, sektora pozarządowego oraz dla biznesu. Ukończyła „Business Coaching Diploma" w Akademii PwC oraz „Cerificate in Talent and Career Management" w IBD Business School. Absolwentka pedagogiki społecznej na Uniwersytecie Łódzkim oraz Studiów Trenerskich na UW.
Daria Turowska-Makoś
Certyfikowany coach stresu w NLP huset w Kopenhadze, life coach certyfikowany w Achology – Academy of Applied Psychology oraz praktyk mindfulness i muzykoterapii.

Skończyła studia na kierunkach Marketing Management Media and Advertisement oraz Innovation and Entrepreneurship w Danii. Daria pracowała jako koordynator oraz coach w Danii, mówi biegle po duńsku i angielsku, tam też się szkoliła i zagłębiała w te techniki.

Jej empatia sprawia, że praca z ludźmi owocuje, a strategiczne myślenie i międzynarodowe doświadczenie pracy w biznesie powodują, że jej warsztaty są merytoryczne oraz z konkretną dawką wiedzy.

Co więcej, doświadczenie Darii w pracy w Danii sprawia, że jej szkolenia są połączone z praktyką i zawierają w sobie duńską filozofię – wiedzę na ten temat nie tylko teoretyczną, ale również praktyczną.

Prowadziła szkolenia, w Aarhus w Danii, w Pradze w Czeskiej Republice oraz w Polsce.
Grzegorz Żołędziewski
Lider z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach kierowniczych wyższego szczebla, głównie w dużych firmach międzynarodowych, na czym opiera swój kapitał doradczy i szkoleniowy.

Od ponad 25 lat zajmuje się zagadnieniami z zakresu doradztwa i szkoleń, w tym w ramach własnej działalności WHY Business Consulting jak i firm, dla których pracował.

Główne obszary specjalizacji:
Wypracowywanie misji, wizji i strategii dla całych firm, oddziałów czy nawet zespołów funkcjonalnych.
Analiza Value Chain i optymalizacja kanałów dystrybucji (także międzynarodowo).
Projekty Business Development (włącznie z "green field" i "start-up").
Plany biznesowe z budżetami i raportami.
Controlling – weryfikacja w poszukiwaniu efektywniejszych raportów.
Internal Control – procesy i procedury.
Zapobieganie nadużyciom finansowym w firmach.
Zarządzanie w kryzysie i przygotowanie do recesji.
Ogólnie szukanie bardziej efektywnych rozwiązań w żądanym zakresie – Status Quo Challenge.