Zarządzanie konfliktem – warsztaty z zarządzania konfliktem w zespołach
Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji liderów w zakresie zarządzania konfliktem.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej – liderów firmy, działu lub zespołu.
Jakie efekty daje szkolenie?
udrożnić komunikację
przyjąć postawy integracyjne
wypracować strategiczne rozwiązania menedżerskie
Uczestnicy nauczą się jak:
Co wyróżnia nasze szkolenie?
8-10 godzin pracy z trenerem
praca w oparciu o konkretne przypadki
praktyczne wskazówki i ćwiczenia
Plan szkolenia
Czym jest konflikt?
Typy kultur organizacyjnych i ich wpływ na powstawanie konfliktów
Źródła konfliktów
Umiejętności interpersonalne menedżerów – moduł komunikacji interpersonalnej
Techniki kreatywnego rozwiązywania konfliktów
Indywidualne zadanie wdrożeniowe sformułowane przez uczestników – wykorzystanie nabytych umiejętności
Kto prowadzi szkolenie?
Izabela Procakiewicz
Kiedyś dyrektor marketingu i departamentu komunikacji marketingowej w świecie korporacji finansowych. W międzyczasie w ciągu 5-letniego pobytu w Holandii zgłębiła tajniki rozwoju osobistego. Obecnie konsultant biznesowy, strateg, mentor, trener zmiany i coach biznesu.

Kluczowe kompetencje to m.in.:
- budowanie strategii marketingowych i strategii komunikacji marketingowej, głównie dla małych i średnich firm;
- rozwijanie kompetencji miękkich i menadżerskich w trakcie autorskich programów;
- budowanie efektywnych zespołów w atmosferze poszanowania naturalnych różnic, praca z zespołami w kryzysie.
Masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji?
Wypełnij formularz kontaktowy, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę na szkolenie