Google Analytics
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli poszukujesz praktycznych umiejętności konfiguracji i analizy danych z systemu Google Analytics, które pozwolą na samodzielne wyciąganie wniosków dotyczących rentowności kampanii reklamowych w Internecie.
Do kogo skierowane szkolenie?
Szkolenie adresowane jest do:
właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw i sklepów internetowych
kadry zarządzającej
specjalistów odpowiedzialnych za działania SEO/SEM
administratorów stron www
osób zlecających kampanie agencjom reklamowym
specjalistów związanych z działami marketingu
osób odpowiedzialnych za analitykę internetową i optymalizację konwersji
Jakie efekty daje szkolenie?
Zyskasz umiejętność interpretacji danych pochodzących z Google Analytics oraz umiejętność badania efektywności funkcjonowania stron internetowych i kampanii reklamowych w internecie. Poznasz niestandardowe rozwiązania oraz implementacje Google Analytics w celu uzyskania pogłębionych danych o zachowaniach użytkowników Twojej strony. Poznasz nowe rozwiązania i funkcje Google Analytics dotyczące monitorowania sprzedaży, analizy ruchu na stronie i user experience.
Co wyróżnia nasze szkolenie?
zajęcia w formie praktycznych warsztatów
możliwość dostosowania programu do potrzeb specyficznej grupy słuchaczy
konkretne rozwiązania dla każdej firmy
Plan szkolenia
Rozpoczęcie pracy z Google Analytics
Najważniejsze wskaźniki i raporty
Analiza źródeł ruchu
Śledzenie kampanii reklamowych
Segmentacja użytkowników Twojej witryny
Analiza treści w Google Analytics
Wykorzystanie Google Analytics w pracy z Google Ads
Cele kampanii
Atrybucja danych
Moduł e-commerce
pobierz szczegółowy plan szkolenia
Kto prowadzi szkolenie?
Jarosław Sokołowski
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o.

Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics.
Łukasz Sowiński
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i SEM Account Coordinator w Reprise Digital. Posiada 11-letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google Ads oraz Google Analytics. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach odpowiadał za budowanie i realizację strategii SEM w agencjach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Digital. Posiada tytuł kwalifikowanego Specjalisty Google Ads, Google Analytics oraz Search Ads 360.