Zarządzanie czasem
Dobra organizacja czasu jest podstawowym warunkiem rzetelnego wypełniania swoich obowiązków. Czy wiemy jak wiele czasu zajmują nam zadania, które tak na prawdę moglibyśmy zlecić innym? Jak wielu zadań „pilnych", zabierających nam cenny czas, nie powinniśmy wykonywać w pierwszej kolejności? Albo, jaki jest nasz osobisty stosunek do czasu? Na te i inne pytania odpowiada to szkolenie.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Szkolenie skierowane jest do wszystkich tych, którzy pragną usprawnić swoją pracę lub pracę swoich pracowników, dzięki lepszej organizacji czasu pracy.
Jakie efekty daje szkolenie?
Szkolenie to pozwoli na rozróżnianie zadań pilnych i ważnych i na ustalenie właściwej hierarchii priorytetów.
Dzięki niemu uczestnicy będą wiedzieli jak z wyprzedzeniem planować swoje działania w sposób realistyczny i jak zoptymalizować przepływ informacji, by osiągnąć lepszą wydajność.
Szkolenie to dostarcza praktyczne techniki i narzędzia z dziedziny zarządzania priorytetami, planowania, delegowania zadań i organizacji swoich relacji ze współpracownikami.
Co wyróżnia nasze szkolenie?
Forma warsztatowa z elementami wykładu.
Nacisk na praktyczne aspekty zarządzania czasem.
Pomoc przy wdrożeniu realnych zmian w organizacji czasu.
Plan szkolenia
Zrozumieć kontekst swojego działania, by móc właściwie zarządzać czasem
Działać zgodnie z priorytetami
Poznać swój rozkład zajęć i lepiej z niego korzystać
Delegować skutecznie, by zyskać na czasie
Lepiej organizować swój czas w profesjonalnych kontaktach zawodowych
Podsumować swój sposób działania i wyznaczyć sobie cele do doskonalenia
pobierz szczegółowy plan szkolenia
Masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji?
Wypełnij formularz kontaktowy, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę na szkolenie