Strategia cyfrowa
Warsztaty przeznaczone dla firm rozważających lub będących w trakcie zmian związanych z transformacją cyfrową.
Do kogo skierowane szkolenie?
Szkolenie adresowane jest do kadry kierowniczej przedsiębiorstw:
Właścicieli firm
Osób zarządzających
Osób na stanowiskach kierowniczych
Osób na stanowiskach specjalistycznych
Jakie efekty daje szkolenie?
W ramach warsztatów rozważamy możliwość utworzenia spójnego repozytorium danych i analizujemy możliwości ich wykorzystania w ramach strategii cyfryzacji przedsiębiorstwa. W przypadku jej braku - wspieramy firmę w jej stworzeniu.
Co wyróżnia nasze szkolenie?
zajęcia w formie warsztatów
indywidualne konsultacje dla pracowników jednej firmy lub grupy kapitałowej
długi okres wsparcia doradczego
Plan szkolenia
Analiza sytuacji firmy w kontekście posiadanych przez nie źródeł danych, katalogowanie ich, weryfikacja ich wzajemnej synchronizacji i możliwości połączenia w spójny ekosystem informacyjny
Analiza wykorzystywanej przez przedsiębiorstwo technologii zbierania i przechowywania danych jak również platformy e-commerce
Analiza strategii komunikacji firmy z jej klientami i dobór właściwej metody (multi-channel vs. omni-channel) - na specjalne życzenie Klienta
Kto prowadzi szkolenie?
Jarosław Sokołowski
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o.

Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics.
Łukasz Sowiński
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i SEM Account Coordinator w Reprise Digital. Posiada 11-letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google Ads oraz Google Analytics. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach odpowiadał za budowanie i realizację strategii SEM w agencjach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Digital. Posiada tytuł kwalifikowanego Specjalisty Google Ads, Google Analytics oraz Search Ads 360.
Masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji?
Wypełnij formularz kontaktowy i my przygotujemy dla Ciebie ofertę na szkolenie