Zarządzanie konfliktem – warsztaty z komunikacji interpersonalnej i podstaw zarządzania konfliktem
Poznaj narzędzia komunikacyjne, ułatwiające porozumiewanie się i współpracę w grupach i zespołach oraz zmniejszające ryzyko pojawienia się konfliktów.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Szkolenie skierowane jest do skonfliktowanej grupy i/lub zespołu – wszystkich jego członków i liderów.
Jakie efekty daje szkolenie?
Uczestnicy nauczą się skutecznych form komunikacji, co pozwoli zminimalizować ryzyko pojawienia się konfliktów i dzięki temu zwiększyć wydajność pracy.
Co wyróżnia nasze szkolenie?
8-10 godzin pracy z trenerem
praca w oparciu o konkretne przypadki
praktyczne wskazówki i ćwiczenia
Plan szkolenia
Na czym polega komunikacja interpersonalna? – definicja, najważniejsze elementy i problemy
Umiejętność skutecznego porozumiewania się – 20 kroków do skutecznej komunikacji wg Dale Carnegie
4 czynniki wpływające na porozumiewanie się
Testy osobowości (DISC, Hartman, 16personalities) w kontekście potrzeb i przeszkód poszczególnych uczestników w komunikacji interpersonalnej
4 style porozumiewania się
Komunikacja niewerbalna
Umiejętność dyskusji i niwelowanie różnicy zdań – 13 zasad pozwalających nie zgadzać się z rozmówcą (z wdziękiem)
Trudna sztuka zadawania pytań
Dobre praktyki komunikacji w zespołach, poza zespołami i w całej firmie
Asertywność i empatia
Komunikacja a emocje
Trudne rozmowy czy trudni rozmówcy – jak docierać do wszystkich skutecznie?
Kto prowadzi szkolenie?
Izabela Procakiewicz
Kiedyś dyrektor marketingu i departamentu komunikacji marketingowej w świecie korporacji finansowych. W międzyczasie w ciągu 5-letniego pobytu w Holandii zgłębiła tajniki rozwoju osobistego. Obecnie konsultant biznesowy, strateg, mentor, trener zmiany i coach biznesu.

Kluczowe kompetencje to m.in.:
- budowanie strategii marketingowych i strategii komunikacji marketingowej, głównie dla małych i średnich firm;
- rozwijanie kompetencji miękkich i menadżerskich w trakcie autorskich programów;
- budowanie efektywnych zespołów w atmosferze poszanowania naturalnych różnic, praca z zespołami w kryzysie.
Masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji?
Wypełnij formularz kontaktowy, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę na szkolenie