Strategia marki i social media
Praktyczne szkolenie od strategii do działań w mediach społecznościowych.

Szkolenie on-line
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Szkolenie adresowane jest do:
właścicieli małych i średnich firm;
osób prowadzących działalność gospodarczą;
freelancerów;
wszystkich zainteresowanych tematem.

Jakie efekty daje szkolenie?

Poznasz różnice pomiędzy strategią marketingową a strategią komunikacji marki.
Dowiesz się, jakie elementy powinna mieć każda strategia marketingowa i strategia komunikacji.
Poznasz narzędzia do stworzenia strategii komunikacji oraz wdrożenia i monitorowania jej.
Dowiesz się, które sieci społecznościowe będą najskuteczniejsze w Twoim biznesie.
Dowiesz się, w jaki sposób komunikować się w poszczególnych kanałach.
Dowiesz się, jakie są możliwości płatnych działań promocyjnych.
Poznasz zbiór narzędzi pomocny w pracy z mediami społecznościowymi.
Co wyróżnia nasze szkolenie?
zajęcia w formie praktycznych warsztatów
2 dni pracy on-line
konkretne wskazówki i rozwiązania
Plan szkolenia
Strategia firmy. Strategia marketingowa. Strategia komunikacji marketingowej – różnice, elementy, narzędzia
Marka – czym właściwie jest?
Audyt strategiczny – czyli fotografia rzeczywistości firmy (klienci, produkt, rynek, zasoby, konkurencja, model biznesowy, przewagi konkurencyjne)
Przygotowanie własnej strategii, działań taktycznych, etapów wdrożenia i monitorowania
Rozpisanie elementów własnej strategii komunikacji marketingowej – przygotowanie do przełożenia na social media
Ze strategii do działań w mediach społecznościowych (charakterystyka Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter)
Słownik charakterystycznych pojęć (live, insta story, stories, post, wpis, webinar, ads manager, streaming, tutorial, life hack, real time marketing, memy, emotikony, hashtag)
Dobór odpowiednich kanałów (pod persony, grupy docelowe, pod budżet, pod produkt / usługę)
Remanent (zasoby: grafiki, video, kontent, www; co mamy i jak można to wykorzystać)
Narzędzia ułatwiające działanie w social – top 5 (publikowanie, zdjęcia, automatyzacja pracy, analityka)
Kto prowadzi szkolenie?
Izabela Procakiewicz
Kiedyś dyrektor marketingu i departamentu komunikacji marketingowej w świecie korporacji finansowych. W międzyczasie w ciągu 5-letniego pobytu w Holandii zgłębiła tajniki rozwoju osobistego. Obecnie konsultant biznesowy, strateg, mentor, trener zmiany i coach biznesu.

Kluczowe kompetencje to m.in.:
- budowanie strategii marketingowych i strategii komunikacji marketingowej, głównie dla małych i średnich firm;
- rozwijanie kompetencji miękkich i menadżerskich w trakcie autorskich programów;
- budowanie efektywnych zespołów w atmosferze poszanowania naturalnych różnic, praca z zespołami w kryzysie.
Agnieszka Gryszkiewicz
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Umiejętności w Łodzi.

Z mediami społecznościowymi związana od 2014 roku. Od 5 lat właścicielka agencji social media kreatiQ.

Koordynuje działania w ramach kanałów takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube. Wykorzystuje możliwości mediów społecznościowych, by docierać do potencjalnych klientów, pozyskiwać leady, realizować sprzedaż. Na swoim koncie ma wiele udanych kampanii wizerunkowych i sprzedażowych. Buduje zaangażowane społeczności wokół marek.

Potrafi dobrać odpowiednie kanały social media pod określone potrzeby. Narzędzia dopasowuje do budżetu tak, by każdy klient zrealizował w oparciu o możliwości social swoje cele.
Masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji?
Wypełnij formularz kontaktowy, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę na szkolenie