Marketing Automation
Celem warsztatów jest przygotowanie realnej i dopasowanej do potrzeb przedsiębiorstwa koncepcji wdrożenia i wykorzystywania marketing automation.
Do kogo skierowane szkolenie?
Szkolenie adresowane jest do:
właścicieli firm i sklepów internetowych
kadry zarządzającej
managerów i specjalistów związanych z działami marketingu
managerów i specjalistów sprzedaży
Jakie efekty daje szkolenie?
Zweryfikujesz istniejącą strategię wdrożenia systemu klasy marketing automation w firmie lub, jeśli jeszcze nie została utworzona, wypracujesz taką strategię.
Co wyróżnia nasze szkolenie?
zajęcia w formie praktycznych warsztatów (kilkudniowe konsultacje)
spotkania i współpraca w trybie zdalnym
konkretne rozwiązania dla każdej firmy
Plan szkolenia
Wymagania stawiane przed platformą (które mogą być podstawą do przetargu na jej zakup)
Skatalogowanie dostępnych w firmie źródeł danych, które zasilą system marketing automation
Utworzenie przykładowych scenariuszy automatyzacyjnych, których wdrożenie będzie możliwe po uzyskaniu dostępu do platformy marketing automation
Dodatkowo możliwe jest świadczenie usług doradczych w toku wdrażania i bieżącego zarządzania systemem klasy marketing automation
Kto prowadzi szkolenie?
Jarosław Sokołowski
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o.

Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics.
Łukasz Sowiński
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i SEM Account Coordinator w Reprise Digital. Posiada 11-letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google Ads oraz Google Analytics. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach odpowiadał za budowanie i realizację strategii SEM w agencjach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Digital. Posiada tytuł kwalifikowanego Specjalisty Google Ads, Google Analytics oraz Search Ads 360.
Masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji?
Wypełnij formularz kontaktowy, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę na szkolenie