Integrity Selling
Szkolenie, organizowane w partnerstwie z


Integrity Selling® to kompleksowy program rozwoju umiejętności sprzedażowych, wywierający pozytywny wpływ na zmianę zachowań i przekonań ludzi sprzedaży, opracowany przez Integrity Solutions.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Integrity Selling jest dla Ciebie jeśli:
chcesz poznać i zrozumieć styl komunikacji swój i swoich klientów;
chcesz poczuć się pewniej w działaniach sprzedażowych;
potrzebujesz ułożonego i efektywnego procesu sprzedażowego;
szukasz sposobów na jeszcze lepsze zrozumienie wyzwań swoich klientów;
chcesz poznać nowe techniki sprzedaży, które oparte są na wartościach i etyce;
jeśli chciałbyś przeszkolić swój Zespół sprzedaży (min 10 osób) w zamkniętej grupie skontaktuj się z nami, a my oddzwonimy do Ciebie.
Jakie efekty osiągają nasi uczestnicy?
sprzedają więcej - dostarczają wartość klientom w uporządkowanym procesie sprzedaży;
skuteczniej komunikują się z klientami, docierają do ich potrzeb i zapewniają rozwiązania odpowiadające tym potrzebom;
rozumieją styl zachowania swój i klientów, dzięki czemu budują długotrwałe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu;
negocjują bez obaw, gdyż są dobrze przygotowani do przyjęcia zastrzeżeń klientów;
są wiarygodnymi partnerami biznesowymi dla swoich klientów;
spójni i pewni siebie w roli sprzedawcy potrafią z zaangażowaniem realizować swoje zadania i jasno określać swoje cele.
Co wyróżnia nasze szkolenie?
Wspólnie z uczestnikami wypracowujemy postawę sprzedażową zorientowaną na klienta i jego potrzeby. Pokazujemy, że to klient, a nie produkt, jest najważniejszym elementem procesu sprzedaży.
Pokazujemy, w jaki sposób identyfikować różne Style Zachowań klienta, jak wpływają one na rozmowę sprzedażową i w jaki sposób wykorzystać umiejętność określenia właściwego stylu klienta tak, aby z sukcesem zamknąć sprzedaż.
Wdrażamy unikalny system sprzedaży AID Inc., który pozwala uporządkować proces, poczynając od pierwszego spotkania z klientem poprzez negocjacje, aż do zamknięcia sprzedaży.
Pokazujemy, w jaki sposób zamienić sprzedaż w relację z klientem opartą na etyce i wzajemnej wymianie wartości.
Szkolenie prowadzimy w niewielkich grupach i zawsze dbamy o to, aby było oparte na współdziałaniu, dzieleniu się doświadczeniami, pomysłami i wzajemnym przekazywaniu wiedzy.
Plan szkolenia
Test, badający Style Zachowań uczestników (on-line przed rozpoczęciem kursu)
2-dniowe seminarium (stacjonarne) lub 3 sesje on-line (4h/dziennie)
Sesje uzupełniające (przez 8 kolejnych tygodni po zakończeniu seminarium)
Kto prowadzi szkolenie?
Ewa Migo
Certyfikowana trenerka biznesu, kobieta sprzedaży, coach i mentor. Entuzjastyczna i pełna pasji, dla której wiedza przekazywana na szkoleniach musi znaleźć odzwierciedlenie w wynikach.

Absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Swoją drogę zawodową zaczynała w branży doradztwa finansowego, gdzie budowała, rozwijała i zarządzała zespołami sprzedaży. Ostatnie 5 lat pracowała jako Senior Konsultant i Trener w Sandler Training Polska, gdzie prowadziła projekty doradczo-szkoleniowe dla zespołów sprzedaży w wielu branżach. Obecnie odpowiedzialna za rozwój Integrity Solutions w Polsce.