Google Ads
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli poszukujesz wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą na samodzielne działanie w zakresie budowania, prowadzenia oraz wyświetlania kampanii reklamowych w Google Ads oraz na różnych witrynach internetowych.
Do kogo skierowane szkolenie?
Szkolenie adresowane jest do osób, które:
chcą samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe nastawione na efekt w największej wyszukiwarce na świecie
chcą poznać niestandardowe rozwiązania z wykorzystaniem danych w celu poprawy sprzedaży oraz połączeniem danych online i offline
potrzebują wiedzieć jak skutecznie kontrolować i monitorować pracę swojej agencji aby wymagać więcej

Jakie efekty daje szkolenie?
Nauczysz się samodzielnie budować i prowadzić kampanie reklamowe w Google Ads i na różnych witrynach internetowych oraz dowiesz się jak współpracować z agencjami reklamowymi i digitalowymi i zlecać prowadzenie kampanii reklamowych w internecie.
Co wyróżnia nasze szkolenie?
zajęcia w formie praktycznych warsztatów
możliwość dostosowania programu do potrzeb specyficznej grupy słuchaczy
konkretne rozwiązania dla każdej firmy
Plan szkolenia
Sieć wyszukiwania Google
Sieć reklamowa Google
pobierz szczegółowy plan szkolenia
Kto prowadzi szkolenie?
Jarosław Sokołowski
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o.

Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics.
Łukasz Sowiński
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i SEM Account Coordinator w Reprise Digital. Posiada 11-letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google Ads oraz Google Analytics. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach odpowiadał za budowanie i realizację strategii SEM w agencjach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Digital. Posiada tytuł kwalifikowanego Specjalisty Google Ads, Google Analytics oraz Search Ads 360.